Het opvolgen van onze bestellingen is voor ons van groot belang.

Wees gerust, voor elk van uw bestelling, zal één van onze medewerkers u contacteren, die zal nagaan of de door u gegeven informatie correct is en op uw eventuele vragen zal antwoorden. Hieronder kan u al een overzicht vinden van de mogelijke opties die wij bieden voor het bekomen van uw bestelling. U kan kiezen tussen drie volgende verzendingsmogelijkheden :

- Afhalen in onze winkel (gratis) ;
- Thuislevering of bij uw bedrijf, in België ;
- Het ophalen van uw bestelling in één van de 1.250 afhaalpunten in België.

In de verzendingskosten zitten inclusief de voorbereidings- en verpakkingskosten alsook de verzendingskosten. De voorbereidingskosten is een vast bedrag, terwijl de transportenkosten variëren, afhankelijk van het totale gewicht van de bestelling. Wij raden u aan om uw koopwaren in één bestelling te plaatsen. Twee afzonderlijke bestellingen, kunnen niet samen gekoppeld worden, verzendingskosten zal van toepassing zijn op elk van de bestelling. Met de geschikte doosafmetingen zijn deze koopwaren goed beschermd.

Elke bestelling is tijdens elk transport verzekerd. Bij ontvangst van uw bestelling, raden wij u aan deze in zijn geheel te controleren. Bij enige twijfel, vragen wij u om foto’s te maken van u bestelling in het bijzijn van de koerier en dit te vermelden bij het ondertekenen van uw leveringsbron Neem daarna onmiddellijk contact op met onze dienst “na verkoop” +32 (0) 2 / 688.49.03 , per e-mail via info@winozof.be of via ons contactformulier.

In ieder geval, bewaren wij uw bestelling gedurende 5 kalenderdagen. Wij nemen contact met u op om de inhoud van uw bestelling te controleren en u te informeren over de leveringsvoorwaarden. Indien wij u niet onmiddellijk telefonisch kunnen bereiken, zullen wij u een bericht inspreken en u een e-mail vesturen, naar het e-mail adres dat u opgegeven hebt bij uw inschrijving.

Wij verwachten een reactie van u binnen de 48 uur. Na deze tijd, zullen wij uw bestelling annuleren en de koopwaren opnieuw te koop stellen.

Dagelijks om 9uur, 13 uur en 17 uur controleren wij de ontvangst van betalingen  . Na ontvangst van uw betaling ontvangt u een bevestiging via e-mail. Naar gelang de gekozen verzendingswijzen, zal uw bestelling (1) beschikbaar zijn en af te halen in onze winkel of (2) geleverd binnen de 2 werkdagen, tussen 9 en 17 uur op het leveringsaders dat u opgegeven hebt tijdens uw bestelling of (3) beschikbaar binnen de 2 werkdagen in het dichtstbijzijnde afhaalpunt van het leveringsadres dat u vermeld hebt.

Indien u kiest voor één van onze leveringsdiensten, maken wij uw bestelling klaar van zodra wij uw betaling ontvangen hebben. Wij gebruiken verpakkingen dat de bestede bescherming garanderen tijdens het transporteren van uw koopwaren. Daarboven, gebruiken wij zwarte plastic folie om uw bestelling te beschermen en ook de vertrouwelijkheid van uw bestelling te garanderen.

Hier vindt u meer details per leveringswijze :

1. Afhalen in onze winkel.

Wanneer u uw bestelling telefonisch of online bevestigt en ervoor kiest om uw bestelling te komen afhalen in onze winkel, heeft u de mogelijkheid om te betalen via overschrijving of contant te betalen bij het afhalen van uw bestelling.

Wij aanvaarden geen enkele betalingsbewijs zoals een “screenshot’ bankuittreksels, enz. Als u ervoor kiest om via overschrijving te betalen, zullen wij de koopwaren leveren enkel nadat het transactiebedrag op onze bankrekening gecrediteerd zal zijn.

Wij aanvaarden ook contante betalingen bij receptie. Verschillende bekende bankagentschappen zijn gevestigd in de buurt van onze winkel en zijn uitgerust met geldautomaten. Voornamelijk in de winkelstraat in het centrum van Tervuren, gelegen op de Brusselsesteenweg nr° 18, nr° 20 en nr° 28-30.

2. Thuislevering of bij uw bedrijf, in België.

Wanneer u uw bestelling telefonisch of online bevestigt en ervoor kiest om uw bestellingen thuis of bij uw bedrijf te laten leveren, zullen wij u de factuur via e-mail versturen en nodigen u uit om de betaling te verrichten op onze bankrekening.

Indien er niemand aanwezig is bij de levering, op het opgegeven leveringsadres, zal de koerier een bericht achter laten dat hij langsgekomen is, en het adres van het dichtstbijzijnde afhalingspunt van uw leveringsadres waar u uw bestelling kan gaan afhalen. De hieronder beschreven modaliteiten zijn dan van toepassing.

3.Afhalen in één van de 1.250 afhaalpunten binnen ons netwerk in België.

Wanneer u uw bestelling telefonisch of online bevestigt en ervoor kiest om uw bestellingen in één van ons 1.250 afhaalpunten in België te laten leveren, zullen wij u de factuur via e-mail versturen en nodigen u uit om de betaling te verrichten op onze bankrekening.

U ontvangt dan via e-mail de beschikbaarheid van uw bestelling in één van ons afhaalpunt, u hebt dan 14 kalenderdagen de tijd om uw bestelling te gaan afhalen. Eens deze tijd overschreden, zal de bestelling naar ons terug gestuurd worden.

Bijkomende informatie en andere vragen.

Indien u nog andere vragen hebt in verband met onze betalings- en leveringsvoorwaarden, neem dan contact op met onze klantendienst via telefoon +32 (0) 2 / 688.49.03, per e-mail via info@winozof.be of via ons contactformulier.